29 nov. 2010

Måndag

Godmorgon! Här har jag o P vaknat vid 8 på toppen humor, mysigt att man vaknar vid sin älskade dotter o kan snusa på hennes bebisdoft, det går inte jämföra med något annat parfym så sött o gott luktar hon :)  Igår har vi klätt julgranen o det saknas mer glitter, tänkte köpa vita kulor, glitter o mer julpynt idag så har jag ett ärende att gå på stan. Eftersom vi firar nyår än jul i hemlandet så vet jag inte riktigt svenska jultradition, men jag kommer att fixa julfint här hemma så gott jag kan då :) . Nu tar vi frukost jag o P sen blir det promenad till stan.

1 kommentar:

  1. En fikt jag skrev till F. när han var liten baby.

    Ett barn

    Den lilla mjuka fina kropp
    Tar dig varsamt upp i min famn
    lukten av dig gör mig lycklig.

    Snusa,snusa och åter snusa
    par2så mysigt och så lyckliga
    vi här i vår fotölj du och jag.

    Den lilla mjuka fina kropp
    som gör mig så glad

    Snusar in din lukt via näsan och en tår trillar sakta utför min kind

    Man blir aldrig nöjd av de små, utan man vill bara ha mer….

    Skriven år 1/2-05

    SvaraRadera