3 nov. 2010

Borsta tänderna?

Hej

När vi var på bvc förra veckan fick information om tandhygien o tandvård. Så när P fick välja en tandborste, pekade hon på en turkos (där ser man ännu en gång vilken färg tycker hon om ;)) Men frågan är hur ska jag borsta hennes tänder, hon bara biter på borsten eller så skrattar hon, Det jag BORDE fråga på bvc var nu måste jag ha tandkräm på? hmm nu lilltjejn i köket o drar ut fryspåse o försöker ÄTA?? men du lilla flickan mama försökte mata dig med gröt precis 10 min sen.. :)

1 kommentar:

  1. Vilken bra smak hon har när det gäller färg. Ska också kolla efter turkos tandborste nästa gång! Jag har ju till och med tilldelat ett inlägg till att hylla färgen turkos. http://thildesblogg.blogspot.com/2010/09/en-hyllning-till-fargen-turkos.html

    SvaraRadera