11 nov. 2010

Är det vinter?

Hej. Här var det årets första snö som kom rejalt tisdagnatt. Vi som skulle åka till Sundsvall igår kollade på väderprognos EXTRA noga eftersom jag e den typen som kan bli väldigt orolig för lite allt möjligt, o att läsa på tidningrubriker om att det är snöKAOS,  (inte bara vintern är här som det ska, .det är är väl inte juli månad va?) gjörde inte mig mindre orolig)  Så efter att vi tittade på den Snyggavädergubben;)  om och om igen, tog vi bra tid på oss o körde 2 timmar tidigare hemifrån för säkerhetsskull (sambon blev säkert yr av min köra försiktig varning, fast han inte säger rakt ut;)) När vi kom fram till X myndigheten (2 timmar tidigare innan mötet skulle hållas) var det lunchstängt hmm så stod  vi ute bland snöKAOS med hungrig o gnällig barn.  Och nu var det bråttom att hitta lämplig ställe att amma, byta blöja,  gick vi mot centrum, o på vägen dit fick jag syn på Kyrka! dit ska vi, så när vi kom in o frågade om vi fick vara en stund, det fick vi, men hamnade mitt i fikastund (för hemlösa?) jaja...  men mötet på myndigheten sen blev lyckad o hemresan gick jättebra tack vare min sambo som kör duktig (eller tackvare JAG som varnar honom rätt ofta om att  köra försiktigt ;))Oj, oj nu blev det som jag skrev rapport om dagens händelse ;) men meningen var att mitt i allt detta, har jag glömt att ta foto på min unge som upplevde precis sin Absolut första SNÖ i sitt liv,,  Så får vi väl gå ut idag o leka då. kanske lägger ut en bild  (P,s första snöupplevelse bild:  1SNÖ-dagen2-picture1, typ ;) så ha det bra så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar